Post-it Marriage from Grey's Anatomy

真的是很emotional
連看一段wedding vow都可以眼睛紅
大概是想到最近的低潮吧

不過還是波上來跟大家分享一下
是我很喜歡的一部影集 "實習醫生" Grey's Anatomy
目前最新一季的season finale
Micdreamy 跟 Meredith終於結成了婚
想到之前都紛紛擾擾 分分合合
在這一刻  一切都已不算甚麼

喔 不小心又感性了起來

還是來看一下吧


That you love me even when you hate me.
To Love each other even when we hate each other.
No running ever Nobady walks out no matter what happened
No running
what else?
That We will take care each other even when we get old
and smelly and forget you
And if I get alzheimer's and forget you...
I will remind you who I am every day.
To take care when old, senile... and smelly.
This...Is forever.


中譯:
那就是你愛我即使你恨我
對彼此相愛即使憎恨彼此
不再逃避..不再逃避不管發生甚麼事
不再逃避
還有呢?
那就是我們彼此照顧甚至我們都年邁口氣難受而且遺忘
還有當我得到阿茲海默症而忘掉你時
我會每天提醒你我是誰
互相照護當我們年邁,老態龍鍾..
這就是永恆.....







能不能  我們也可以這樣?
Can we?
arrow
arrow
    全站熱搜

    我是小馬力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()